Artykuly | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 19 rok na rynku

Reklamacja w restauracji

16 października 2017

Świadomość konsumentów, co do przysługujących im praw jest coraz większa. O prawie do reklamowania produktów i usług wie każdy, z roku na rok coraz więcej osób zdaje sobie również sprawę z możliwości złożenia reklamacji w restauracji. Warto więc zastanowić się: co, jak i kiedy można w restauracji reklamować oraz jak restaurator powinien na taką reklamację zareagować.

przeczytaj całość

Monitoring - bezpieczeństwo czy inwigilacja?

15 września 2017

Monitoring towarzyszy nam codziennie. Wielokrotnie nie zwracamy na niego uwagi. Obecnie staje się także popularnym rozwiązaniem w branży gastronomicznej, pozwalającym na sprawne i nowoczesne zarządzanie lokalem. Pozostaje jednak pytanie, czy monitoring w restauracji ma sens? Czy służy poprawie bezpieczeństwa, czy raczej staje się narzędziem inwigilacji pracowników i klientów?

przeczytaj całość

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Nikodem Pankowiak

tel. (61) 851 37 08
nikodemp@poradnikrestauratora.com.pl