Nowe marki własne w ofercie Makro | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Nowe marki własne w ofercie Makro

Sieć hurtowni Makro Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. Makro Chef to wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, a Makro Premium – produkty o jakości przewyższającej standardy dostępne na rynku. Natomiast Makro Professional obejmuje środki czystości i produkty niekonsumpcyjne. Jedne z pierwszych dostępnych produktów nowych marek własnych to m.in. sosy, majonezy czy pomidory suszone.

Makro Cash and Carry Polska S.A.

Al. Krakowska 61

02-183 Warszawa

tel.: (42) 631 86 40

www.makro.pl

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Nowości
Tagi
Data dodania
30 października 2017

Podobne artykuły

Fanex wprowadził wegański sos majonezowy

10 sierpnia 2018

Fanex wprowadził na rynek wegański sos majonezowy VEGA MAJO. Nowy, unikalny produkt nie zawiera konserwantów, barwników oraz aromatów i otrzymał towarowy znak jakości V-Label, który jest uznaną i chronioną międzynarodową marką obejmującą produkty wegetariańskie i wegańskie.

przeczytaj całość

Hochland BURGER & TOAST

10 sierpnia 2018

Ser gruby w plastrach Hochland BURGER & TOAST to specjalny gatunek sera – Cagliata, w formie grubych plastrów. Pod wpływem temperatury topi się, a jednocześnie pozostaje ciągnący, aromatyczny i czyli taki, jaki powinien być idealny ser podawany na ciepło.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Anita Kubiak

tel. (61) 851 37 08
anitak@poradnikrestauratora.com.pl