Nowe marki własne w ofercie Makro | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 19 rok na rynku

Nowe marki własne w ofercie Makro

Sieć hurtowni Makro Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. Makro Chef to wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, a Makro Premium – produkty o jakości przewyższającej standardy dostępne na rynku. Natomiast Makro Professional obejmuje środki czystości i produkty niekonsumpcyjne. Jedne z pierwszych dostępnych produktów nowych marek własnych to m.in. sosy, majonezy czy pomidory suszone.

Makro Cash and Carry Polska S.A.

Al. Krakowska 61

02-183 Warszawa

tel.: (42) 631 86 40

www.makro.pl

Kategoria
Nowości
Tagi
Data dodania
30 października 2017
Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!

Galeria


Podobne artykuły

Mascarpone OSM Łowicz

3 listopada 2017

OSM w Łowiczu poszerza ofertę o Mascarpone – ser śmietankowy typu włoskiego. Do produkcji używana jest tylko czysta śmietanka z mleka krowiego zakwaszana kwaskiem cytrynowym.

przeczytaj całość

Connected Wash. Rozwiązanie Next Level Solutions od Winterhalter

30 października 2017

Podłączone do sieci zmywarki Winterhalter zapewniają jeszcze większe bezpieczeństwo i wyższą efektywność w kuchni. Wraz z Connected Wash, zmywarki wysyłają dane na serwer w czasie rzeczywistym. Dzięki temu klienci mogą monitorować funkcje maszyny poprzez aplikację Connected Wash.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Nikodem Pankowiak

tel. (61) 851 37 08
nikodemp@poradnikrestauratora.com.pl