Nowe marki własne w ofercie Makro | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 20 rok na rynku

Nowe marki własne w ofercie Makro

Sieć hurtowni Makro Polska wprowadza trzy nowe marki własne z myślą o gastronomii. Makro Chef to wysokiej jakości produkty i półprodukty spożywcze, a Makro Premium – produkty o jakości przewyższającej standardy dostępne na rynku. Natomiast Makro Professional obejmuje środki czystości i produkty niekonsumpcyjne. Jedne z pierwszych dostępnych produktów nowych marek własnych to m.in. sosy, majonezy czy pomidory suszone.

Makro Cash and Carry Polska S.A.

Al. Krakowska 61

02-183 Warszawa

tel.: (42) 631 86 40

www.makro.pl

Galeria

Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!
Kategoria
Nowości
Tagi
Data dodania
30 października 2017

Podobne artykuły

Purée Ponthier od Bidfood Farutex

11 czerwca 2018

Purée Ponthier, które znalazło się w ofercie Bidfood Farutex, doskonale sprawdzi się do przygotowania drinków, soków owocowych czy napojów typu smoothies, ale również do przygotowania dań wytrawnych. Wśród nowych smaków chłodzonych purée Ponthier znalazły się m.in. ananas, biała brzoskwinia i cytryna.

przeczytaj całość

Tarty migdałowe od erlenbacher

11 czerwca 2018

Firma erlenbacher wprowadziła do swojej oferty dwie nowe tarty utrzymane w szwedzkim stylu. Wersja klasyczna to dwie puszyste warstwy na bazie migdałów przełożone pysznym kremem z białą czekoladą ,przyozdobione delikatną glazurą i prażonymi płatkami migdałów.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Nikodem Pankowiak

tel. (61) 851 37 08
nikodemp@poradnikrestauratora.com.pl