Artykuly | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 19 rok na rynku

Stabilny wzrost polskiej sieci Focus Hotels

19 października 2017

Polska sieć Focus Hotels należąca do Grupy Kapitałowej IMMOBILE S.A. w pierwszym półroczu 2017 roku zanotowała wzrost przychodów o 32% w stosunku do pierwszego półrocza 2016 roku. Jest to wynik skutecznie realizowanej strategii dynamicznej ekspansji marki Focus Hotel oraz Focus Hotel Premium.

przeczytaj całość

Kiedy goście oznaczają straty dla hotelu?

12 września 2017

Hotelarze mają możliwość ubezpieczenia się zarówno przed roszczeniami niezadowolonych klientów, jak i na wypadek strat związanych z uszkodzeniem lub utratą firmowego mienia.

przeczytaj całość

Parking pod gwiazd (k) ami

12 sierpnia 2017

Klasyfikacja obiektów noclegowych, a zwłaszcza hoteli, to od zawsze nie lada zagadka dla ich gości. Są rejony, w których w ogóle się jej nie stosuje, jak Skandynawia albo takie, gdzie jest ona dobrowolna, jak we Francji czy Anglii. Ale okazuje się, że nawet w Polsce, gdzie dla klientów klasyfikacja hotelu jest najważniejszym wskaźnikiem wyboru – cztery gwiazdki nie zawsze znaczą to samo. Zwłaszcza, gdy chodzi o najprostsze sprawy, jak np. dostępność miejsca parkingowego dla gościa.

przeczytaj całość

Coraz większy wybór na rynku hotelowym w Warszawie

23 maja 2017

W Warszawie rośnie oferta hotelowa, dla której coraz poważniejszą konkurencją jest dojrzewający rynek najmu oraz condo i aparthotele

przeczytaj całość

Czas na przerwę

28 kwietnia 2017

Przerwa kawowa to wyczekiwany przez wszystkich moment organizowanych wydarzeń w hotelach i centrach konferencyjnych. Służy nie tylko naładowaniu energii, odprężeniu się, ale także sprzyja nawiązywaniu kontaktów towarzyskich.

przeczytaj całość

Moda w hotelu

2 marca 2017

W hotelu Mercure Kraków Stare Miasto stroje pracowników zwracają uwagę każdego gościa. To nie tylko standardowy, elegancki ubiór pracownika czterogwiazdkowego hotelu, ale przemyślana kompozycja różnych elementów, gdzie znakiem szczególnym jest regionalny motyw ludowy.

przeczytaj całość

Marriott Everest Run

22 lutego 2017

18 lutego odbyła się 3. edycja Marriott Everest Run (MER) – 24-godzinnego biegu po schodach warszawskiego hotelu Marriott. Zawodnicy mieli szansę na zdobycie Mount Everestu w sercu Warszawy – wystarczyło pokonać łącznie 2730 pięter, wbiegając 65 razy na 42. piętro hotelu.

przeczytaj całość

Radisson Blu Resort w Świnoujściu wyróżniony

10 lutego 2017

Bank Ochrony Środowiska przyznał wyróżnienia przedsiębiorstwom wspierającym działania proekologiczne. Wśród nagrodzonych znalazła się spółka Zdrojowa Invest & Hotels, która otrzymała wyróżnienie za innowacje ekologiczne zastosowanie w Radisson Blu Resort w Świnoujściu.

przeczytaj całość

Bezpieczny hotel

28 grudnia 2016

Hotel to miejsce, w którym nie powinno dochodzić do jakichkolwiek uchybień. Ma być bezpiecznie, zgodnie z przyjętymi normami i prawem polskim. Czasami jednak dochodzi o konfliktu interesów i tak naprawdę nie wiadomo, kto odpowiada za przystosowanie hotelu do wymagań przeciwpożarowych.

przeczytaj całość

Nowoczesne centrum konferencyjne Gerlach

1 grudnia 2016

Dobiegają końca prace wykończeniowe w Centrum Konferencyjnym Gerlach w Zakopanem. Sala znajdująca się w hotelu Nosalowy Dwór Resort & SPA dysponuje powierzchnią 1250 m2, i może pomieścić nawet 1200 miejsc siedzących w układzie teatralnym. Uroczyste otwarcie planowane jest na 20. grudnia.

przeczytaj całość

Strony

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Nikodem Pankowiak

tel. (61) 851 37 08
nikodemp@poradnikrestauratora.com.pl