Sfinks otwiera swoją pierwszą Fabrykę Pizzy | Poradnik Restauratora

Opiniotwórczy branżowy miesięcznik ogólnopolski dla właścicieli i szefów kuchni lokali gastronomicznych –  nieprzerwanie 19 rok na rynku

Sfinks otwiera swoją pierwszą Fabrykę Pizzy

Sfinks Polska, właściciel sieci Sphinx, Chłopskie Jadło i WOOK, otworzył w podwarszawskim Piastowie restaurację Fabryka Pizzy. Jest to pierwszy lokal, w który Sfinks zainwestował w ramach masterfranczyzy tej marki. Mieści się w pasażu handlowym w budynku Rezydencji Warszawskiej przy ul. Warszawskiej 43. Fabryka Pizzy w Piastowie jest lokalem własnym Sfinksa.

Nowo powstała restauracja, której sala zajmuje powierzchnię ok. 90 m kw. pomieści blisko 70 osób. W ciepłych miesiącach goście będą też mogli skorzystać z sezonowego ogródka. Aranżacja najnowszego lokalu nawiązuje do wystroju charakterystycznego dla tej sieci. Restaurację zaprojektowano w nowoczesnym, loftowym stylu. Wyłożone cegłami i boazerią ściany, udekorowane elementami wyposażenia kuchni - wałkami do ciasta czy deskami do krojenia - tworzą wyjątkowy klimat tego miejsca. Nowo otwarta restauracja jest też miejscem przyjaznym dla rodzin z dziećmi – jest w niej odpowiednio wyposażony kącik zabaw, a w łazience przygotowano przewijak dla niemowląt.

- Już od dłuższego czasu interesowaliśmy się segmentem pizzerii i kuchni włoskiej, bo tego typu lokale cieszą się ogromną popularnością w Polsce. Dodatkowo dobrze działają i rozwijają się w ramach sieci, co doskonale wpisuje się w biznes Sfinksa. Fabryka Pizzy spełnia wszystkie powyższe kryteria, a jednocześnie ma wiele cech wyróżniających ją na tle innych lokali z kuchnią włoską. Widzimy w tej marce duży potencjał i dlatego postanowiliśmy zainwestować w restauracje pod szyldem Fabryka Pizzy - mówi Dorota Cacek, wiceprezes Sfinks Polska.

Sieć Fabryka Pizzy łącznie z lokalem w Piastowie liczy 12 restauracji. Na bazie umowy inwestycyjnej zawartej z właścicielem Fabryki Pizzy grupa Sfinks posiada wyłączne prawo do jej rozwoju. W najbliższych miesiącach spółka ma w planie otwarcie jeszcze kolejnych restauracji, m.in. w Kołobrzegu, Mińsku Mazowieckim i Zgierzu.

Fabryka Pizzy to koncept z ofertą wykraczającą poza standard powszechnych w Polsce pizzerii. Obok pizzy, restauracja oferuje gościom bogaty wybór dań kuchni włoskiej, które są przygotowywane z wysokiej jakości produktów. Jej charakterystycznym daniem są bombery, czyli gorące buły pizzowe z różnymi składnikami. Oprócz tego w menu znajdują się m.in. gnocchi, risotto czy makarony, a także dania dla osób o specjalnych wymaganiach, np. wegetariańskie. Klienci mogą też zamówić dania z makaronem razowym, czy pizzę na razowym cieście lub pizzę light. Lokal będzie posiadał usługę dowozu do klienta.

Kategoria
Wydarzenia
Tagi
Data dodania
12 października 2017
Zainteresował Cię temat? Udostępnij artykuł!

Galeria


Podobne artykuły

8. Lodziarskie Mistrzostwa Świata w Rimini

15 grudnia 2017

20 stycznia 2018 r. w Rimini rozpocznie się ósma edycja Lodziarskich Mistrzostw Świata (Coppa del Mondo della Gelateria). W trwającym cztery dni konkursie (20-23 stycznia) uczestniczyć będzie 12 ekip z całego świata. W tym gronie znajdzie się także drużyna z Polski.

przeczytaj całość

Wigilie firmowe cennym źródłem zarobku dla restauratorów

15 grudnia 2017

Jak wynika z badania „Plany pracodawców” przeprowadzonego przez Instytut Badawczy Randstad, 82% polskich przedsiębiorców szykuje dla swoich podwładnych bożonarodzeniowe niespodzianki. Największą popularnością wciąż cieszą się tzw. christmas party - na zorganizowanie firmowego spotkania świątecznego zdecydowało się w tym roku 40% pracodawców. Na jednego pracownika większość firm wyda od 100 do 300 zł. Wigilie firmowe coraz częściej organizowane są poza miejscem codziennej pracy, głównie w restauracjach lub pubach, gdzie łatwiej o swobodny nastrój.

przeczytaj całość

Więcej w dziale

Wydawca

ZDKP

Nasze tytuły

Partnerzy

Wydawca

Biuro Promocji i Reklamy "Generalczyk" sp.j.

ul. Szczęsna 10
60-587 Poznań
tel./fax (61) 852 08 94
email: redakcja@poradnikhandlowca.com.pl

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu

Michał Bobrowski

tel. (61) 850 19 33
michalb@poradnikhandlowca.com.pl

Specjalista ds. Sprzedaży i Marketingu

Nikodem Pankowiak

tel. (61) 851 37 08
nikodemp@poradnikrestauratora.com.pl