Targi  Intergastra

Targi Intergastra

11 stycznia 2018

3-7 lutego w Stuttgarcie odbędzie się 29. edycja jednej z największych i najważniejszych imprez branży HoReCa w Europie – targów Intergastra. Targi te gromadzą co dwa lata ponad 1.300 wystawców (w tym firmy z Polski) oraz ponad 96.000 odwiedzających z 60 krajów.

Profil targów:

– powierzchnia wystawiennicza 110.000 m2;

– blisko 1.300 wystawców (2016:1.297) w tym wielu światowych liderów;

– wystawcy z Polski (2016: 6 firm)

– około 96.000 zwiedzających (2016: 96.189);

– uczestnicy z 60 krajów;

– wysoka ocena targów ze strony wystawców i zwiedzających;

– kompetentni odwiedzający (79% gości z 2016 było bezpośrednio zaangażowane w procesy decyzyjne w firmie);

– goście ze wszystkich segmentów branży – hotele, pensjonaty, restauracje, kantyny, punkty żywienia zbiorowego i gastronomia, lodziarnie, piekarnie, cukiernie, artykuły spożywcze, napoje i handel;

– szeroki zakres tematyczny i klarowny podział tematyczny hal;

– promowanie trendów i innowacji (nagroda „Gastro-Innovations-Preis”) i rozwój specjalnych obszarów tematycznych (lody, kawa, wyposażenie hotelowe, gastronomia na powietrzu);

– bogaty program ramowy – fora, dyskusje ze specjalistami, konkursy, specjalne prezentacje, pokazy na żywo;

– nowoczesne tereny targowe ze świetnie rozwiniętą infrastrukturą (lokalizacja 200 m od lotniska w Stuttgarcie i przy autostradzie A8, połączenia szybkiej kolei miejskiej S2 i S3, 15.000 miejsc parkingowych;

– 482 akredytowanych dziennikarzy z Niemiec i zagranicy (prasa fachowa, codzienna, telewizja, radio, portale internetowe).

Zakres tematyczny

– techniki kuchenne (hale 8 i 10) – wyposażenie i akcesoria zaplecza kuchennego, bufet i systemy wydawania posiłków, technika chłodzenia i zamrażania;

– artykuły spożywcze (hale 7 i 9) – art. spożywcze, surowce i półprodukty, produkty typu convienience i głęboko mrożone, przekąski i regionalne specjały;

– wyposażenie hotelowe (hale 4 i 6) – wyposażenie wnętrz pokoi hotelowych, architektura wnętrz, nakrycie stołu, meble, urządzenia sanitarne, Wellness, outdoor, specjalny obszar tematyczny Focus Hotel z przykładowymi aranżacjami;

– lody (hala 1) – surowce i dodatki do lodów, maszyny do lodów, wafle i pucharki, witryny do prezentacji lodów, chłodziarki, specjalny obszar tematyczny targi Gelatissimo;

– napoje (hala 3) – piwo, wino, wody mineralne, napoje bezalkoholowe, trendy w napojach alkoholowych;

– kawa (hala 1) – kawa, herbata, kakao i inne napoje gorące, kawiarki, ekspresy i młynki do kawy, uprawa kawy, proces palenia kawy, pokaz specjalny CoffeeSummit;

– usługi (hala 5) – systemy kasowe, usługi komputerowe, oprogramowanie dla branży, odzież branżowa, pokazy specjalne i konkursy przygotowane przez partnerów targów.

Szczegółowe informacje na temat targów Intergastra dostępne są w biurze przedstawicielstwa Targów Stuttgarckich w Polsce: tel. 22-62072 98, mail: kuzminska@eurotargi.com.